wtorek, 11 sierpnia 2015

Akuma no Akatsuki- Demon Brzasku- Wstęp

A co jeśli książki i kroniki kłamią? Czy Madara był naprawdę taki zły i dlaczego się zmienił? Dlaczego właśnie w Mito Uzumaki zapieczętowano Kyuub'iego? Czemu Tobirama tak bardzo nienawidził Madary? Co przyczyniło się do stworzenia ANBU? A może trzeba zapytać kto? Oto zaginiony rozdział historii Konohy. Historii, której część zna tylko Starszyzna, Hokage i ci, którzy nie boją się krwawego Demona Brzasku. 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Witam! Jestem Fuun13. Od razu piszę, że ,,fuun'' znaczy po prostu ,,pech". 13 mówi samo za siebie, prawda? Jestem ,,nowa" w sieci i dopiero wkraczam w pisarski wymiar. Wcześniej pisałam krótkie opowiadania, na blogach grupowych (pod innym nick'iem) i dostałam kilka pochwał. Tyle z mojego CV. Na fioletowo będą moje osobiste, myśli pisane w nawiasach.
Historia, którą chce przedstawić jest oryginalna. Trochę będzie to jak telenowela, ponieważ nim opublikowałam ten wpis zbierałam ,,materiał do książki" (wszystko co zdatne i można to wcisnąć do fabuły) i robiłam pierwsze szkice literackie. Więc mam pomysł na główną fabułę, krótkie wątki dodatkowe, które (mam nadzieje) przeplatać się będą co jakiś czas. Ogólnie ta historia zacznie się w czasach, kiedy została założona Wioska Liścia. Będą retrospekcje, sięgające czasów Mędrca Sześciu Ścieżek. I niestety tak... Madara oraz Hashirama są reinkarnacjami synów Mędrca. Stwierdziłam, że muszę zrobić wątki do rozwinięcia, żebym miała co pisać. Nie chcę zrobić tak nielogicznego opowiadania, jak Kishimoto ostatnie rozdziały Naruto. (Kishimoto! Daj numer do swojego dilera!) Proszę też zostawiać komentarze. To naprawdę daje kopa do pisania! Sayonara!

2 komentarze:

  1. Witaj, Fuun13!
    Zaintrygował mnie opis Twojego bloga, postanowiłam na dłużej tu zagościć. Wybrałaś nietypową tematykę, ale za to jaką ciekawą! Szkoda, że nie masz "obserwatorów", z łatwością mogłabym śledzić nowe posty :c
    To tyle mojego marudzenia, przechodzę do prologu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nietypowa tematyka, ciekawa? No pewnie. Nikt przecież, według mnie nie napisał jeszcze czegoś takiego. Przynajmniej wśród polskich blogów, bo sprawdziłam i chyba jeden (?) dotyczy córki Mędrca Sześciu Ścieżek. A jakoś trzeba się wyróżnić. I obserwatorzy powinni już być na stronie. Zapomniałam o tym!

      Usuń